Tuesday, December 20, 2016

THE REAL FAKE NEWS.

Because our moral betters cannot comprehend why Trump won over Clinton, they have been searching frantically for reasons ever since. The only venue they did not explore was some serious soul searching, but why go down that path when you can blame it on Russian hacking, James Comey, and, naturally, rightist websites offering "fake news".

Well, in the aftermath of yesterday's horrible attack on Berlin's Breitscheidplatz, where yet another paedophile worshipper allahu akbared a huge truck in a crowd of peaceful Christmas Market shoppers, we all got an (un)healthy dose of "fake news".

How about this, for instance? The BBC shines its light on what happened and it looks like the Polizei will need to ramp up it's prison building schemes for those naughty naughty NAUGHTY eighteen wheelers:


BERLIN BREITSCHEIDPLATZ: LORRY KILLS 12 AT CHRISTMAS MARKET.


 photo BBC_reporting_on_truck_attack_Berlin_zps2v1tscrf.jpg


Eighteen wheelers having committed serious crimes will from now on face harsh penalties like oil starving, flattening their tubes (with the added benefit that they can't escape - smart!), scratching their sides with rusty monkey wrenches, indecently fondling their private parts over big "maintenance" pits, disconnecting their batteries etc etc etc. Guantanamo will look like Cars 3.0 by comparison.

As the "article" slugs forward, we come across the opinions of some enlightened politicians, who know it so much better than these hateful AfD types and dumb Buerger Pieparsch in the Strasse:



"Was it a terror attack?

German politicians have been unwilling to call the deadly crash a terrorist attack at this stage, while many of the details remain unverified or unclear.

Interior Minister Mr de Maiziere told ARD television: "I don't want to use the word 'attack' yet at the moment, although many things speak for it.

"There is a psychological effect in the whole country of the choice of words here, and we want to be very, very cautious and operate close to the actual investigation results, not with speculation."

Chancellor Angela Merkel has been briefed by the interior minister and the mayor of Berlin, her spokesman Steffen Seibert tweeted.

"We are in mourning for the dead and hope that the many injured can get help," he added.

German President Joachim Gauck said in a statement that Monday was an "awful evening for Berlin and for our country".



Truly helpful, these people.


In Germany itself, a scandalous example of the disgusting practice of burying THE key fact about these murders committed by yet another muslim terrorist is offered below. Hard left daily DIE WELT offers a very, very long winded essay choke full of irrelevant items such as a 1968 Conference in Vienna detailing how truck drivers should at all times retain control over their vehicle, Scania activating the Emergency Braking Systems on its trucks at 15 kloms an hour, diatribes by a MAN (another truck manufacturer) spokesman, new technologies such as radar, swerving away sensors, Tempomats and what not...



 photo DieWelt_scandalous_reporting_dec_2016_zpsdst9rkk8.jpg



You almost have the impression you are reading Trucker Magazine's latest issue! Here, check it out, but I don't have the heart to translate and anyway, translating this garbage which is completely and deliberately diverting attention away from MURDER IN THE NAME OF ALLAH is pointless:


"Zu den schrecklichen Details der Todesfahrt auf dem Weihnachtsmarkt in Berlin will sich der Lkw-Hersteller Scania nicht äußern. Der Attentäter nutzte einen Lastkraftwagen des Unternehmens, der vermutlich auch mit diversen Fahrerassistenzsystemen ausgestattet ist – womöglich auch mit einem Notbremssystem. Diese technischen Hilfsmittel folgen bislang aber unabhängig vom jeweiligen Hersteller alle einem schlichten Gesetz: Sie können vom Fahrer überstimmt oder lahmgelegt werden.

Hintergrund für die Formel „Mensch vor Technik“ ist das sogenannte Wiener Abkommen von 1968. Demnach muss ein Fahrer die Kontrolle über sein Fahrzeug haben. Diese internationale Regelung kollidiert aber immer stärker mit neuen Entwicklungen für automatisiertes oder sogar autonomes Fahren. Erst im Herbst gab es dazu auch im Bundestag eine ausführliche Debatte.

Viele Fahrer schalten Sicherheitstechnik aus

Die Logistik- und Lkw-Branche diskutieren untereinander und mit der Politik seit Längerem darüber, ab welchem Baujahr welche Assistenzsysteme zwingend vorgeschrieben sein sollen. Das ändert aber nichts daran, dass sie alle von Menschenhand ausgeschaltet werden können. So sind etwa die Notbremssysteme darauf ausgelegt, dass ein Lkw nicht auf ein Hindernis auffährt, etwa auf ein Stauende auf der Autobahn.

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Bei Scania werden diese Notbremssysteme bereits ab einer Geschwindigkeit von 15 Stundenkilometern aktiviert. Doch viele Lkw-Fahrer schalten diese Sicherheitstechnik aus, wie in der Branche zu hören ist. Sie fahren auf der Autobahn häufig sehr dicht auf und werden dann von optischen oder akustischen Vorwarnstufen des Notbremssystems darauf hingewiesen – und das kann auf Dauer anstrengend sein. Wie sich die Systeme konkret ausschalten oder überstimmen lassen, ist von Hersteller zu Hersteller verschieden. Als Beispiel werden etwa ein kraftvoller Tritt auf das Gaspedal, ein sogenannter Kick-down, oder das Betätigen eines Spezialknopfes genannt.

Die Lkw-Hersteller von Mercedes bis Volvo treiben die Entwicklung für Hightech-Lkw mit diversen Assistenzsystemen, Sensoren und Radartechnik wie etwa Spurhaltung, Abbiegeschutz, Tempomat oder automatisches Kolonnenfahren voran. Ein Meilenstein ist dabei das automatisierte Fahren. „Aber es gibt immer auch die Möglichkeit, dass der Fahrer bewusst eine andere Entscheidung trifft“, erklärt ein Sprecher des Lkw-Herstellers MAN.

Lkw lassen sich nur schwer von außen stoppen

Im konkreten Fall der Lkw-Todesfahrt in Berlin werden die weiteren Ermittlungen vermutlich ergeben, dass der Attentäter die Schutzsysteme des Lkw bewusst ausgehebelt hat. Ein Stoppen eines Lkw von außen ist ohne Vorbereitung kurzfristig nicht möglich, sagen Experten..."



A SCANDAL, basically. For such agitprop and deliberate misleading efforts, the author of this "article", Gerhard Hegmann, should be fired right away. And then having the nerve to conclude with "Trucks are not stopped easily". No shit Sherlock! Tell that to the relatives of the dead and wounded, it might be news to them! What an ASSHOLE!!!

But if you thought that enlightening the German public about Tempomats and self-driving trucks would give people a clue about what's at stake here, you might be mistaken. Mr Hegmann's Wanderlust for pointless venues in this horrible story is unsatiable. Why, how about the next item: a reconstruction of...

.... the truck's itinerary through Europe! What a shocker of a header:

"RECONSTRUCTION: IT ALL BEGAN IN TURIN"


 photo DieWelt_scandalous_reporting_dec_2016_B_zpsfolubfmb.jpg


No scumbag, it "did not all begin in Turin". It all began in the 7th century in Camelfuckerland on the Arabian Peninsula, where a murderous inhumane pervert by the name of Mohammed started spreading his insane message to kill the unbelievers. THAT's what happened here, a muslim terrorist heeding a 1,400 year old call from a syphilis-ridden leering child molester and ruthless killer.

But of course we don't get to see it that way. Instead, we are treated to the fascinating story of the Polish driver... loading his truck with square steel tubes in Turin. Just about ANYTHING is okay if only Mr Hegmann can avoid the dreaded words "muslim", "jihad", "islamic terrorist":


"Der polnische Fahrer Lukasz Robert U., geboren am 16. Februar 1979, belädt im italienischen Turin seinen Sattelschlepper vom Typ Scania mit 25 Tonnen Vierkantrohren aus Stahl. Diese waren von der ThyssenKrupp Schulte GmbH bestellt worden. Die Lieferung der Rohre sollte plangemäß eigentlich erst am Dienstag erfolgen."


Translation:

"The Polish driver Lukasz Robert U., born on February 16, 1979, loads his Scania truck in Turin, in Italy, with 25 tonnes of Square Steel tubes. These had been ordered by ThyssenKrupp Schulte GmbH. Delivering the steel would, if everything had gone as planned, have taken place on Tuesday..."



Notwithstanding the brave efforts of Lukasz Robert U., who by all accounts, like a Real Pole, died fighting the muslim terrorist, is there any sane person who can explain what the story of ThyssenKrupp Schulte ordering 25 tonnes of steel tubes in Italy has got to do with this latest islamic terror act???

Anybody?

It might help to digest this journalistic garbage if one were able to wield such a steel tube and smash Mr Hegmann's head with it. It might even make a better person of him.

But alas, like it or not, this is the real world. BBC did not write "A truck killed 12 people" in some parallel universe, it really wrote it in our world. And Die WELT really gave us insight in Tempomats and steel tubes from Turin.

Leftists are INSANE.

And the US really dodged a bullet on Nov 9.

No, not a bullet. An artillery shell, rather. This is The Donald adressing the Berlin islamic terror attack:


 photo donaldtrump_twitter_Berlin_zpsearnb3f8.jpg



Upon reading that, I got a distinct "Mr Gorbachev, tear down this wall" feeling. I guess there's still hope for the US.

As for Europe...

... not so much, reading the tweets from 99 per cent of its politicians. Less than a day has gone by, and it's onwards to the next islamic slaughterfest.



MFBB.

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